hier was ik weer...:)
inmiddels verhuisd en alweer drukke zwangerschaps-plannen:)
ik ben weer aan de foliumzuur enzo,
dus t schiet al lekker op:)
ik ben weer druk aan het werk en heb net te horen gekregen dat ik vanaf januari 20uur kan werken in plaats van 40uur. dit werd me echt te zwaar en werd steeds vaker ziek, dus hier werd ik zat van en heb dus uiteindelijk 20uur gekregen waar ik zeer blij mee ben, want 20uur is meer dan geen uur;)
ook kan ik me nu meer concentreren op het opnieuw zwanger worden...
ik wil dit namelijk zo graag. iedereen zegt, je moet je er juist niet op focussen, want dan lukt het niet.....
ik kan het alleen niet vergeten.... wie heeft tips, om me er minder afhankelijk van te laten voelen?
ik wil het wel graag, maar het lukt dus echt niet...:(
ik hoor het graag:D
we zijn nu dus inmiddels verhuisd...
we zijn nu naar een "echte gezins-woning" gegaan:D:D
zoooo blij:D
nou, dit was het even weer voor vandaag...:)
ik kom wel weer wat vaker op BB:)
liefs en ik kijk uit naar de tips;)
liefs
reacties (0)